Pogoji pošiljanja in dostave
Dostavna služba
Dobavo opravljamo preko dostavne službe Gebrüder Weiss, manjše pakete pa pošiljamo preko dostavne službe GLS.
Brezplačna dostava
Dostava je brezplačna za celotno območje Republike Slovenije (do vhoda v objekt). Blago se pošilja iz naše poslovne enote na naslovu: Ul. E. i G. Legenstein 2, Čakovec, Hrvaška.
Storitev vnosa v objekt se dodatno zaračuna.
Za to storitev lahko zaprosite po oddaji naročila z e-pošto na info@komforno.si.
Opomba: Za jedilne mize ne nudimo vnosa v objekt in ne izvajamo montaže izdelkov.
Uvjeti dostave i isporuke
Kupec bo obveščen, ko naročilo zapusti naše skladišče oziroma ko ga prevzame dostavna služba.
Rok dostave je od 2 do 4 delovne dni.
Če dimenzije ali teža pošiljke ne omogočajo raztovarjanja z rampo, mora prejemnik zagotoviti ustrezne pogoje za razkladanje z vozila.
Če naročenega izdelka trenutno ni na zalogi pri dobavitelju, vas bomo o tem takoj obvestili. Imate pravico sprejeti nov rok dostave ali preklicati naročilo.
Poškodba pri dostavi
Ob prevzemu natančno preglejte paket. Če opazite poškodbo, tudi če je le na zaščitni embalaži, zahtevajte, da dostavna služba poškodbo fotografira in zabeleži ob prevzemu s pripisom »dostavljeno s poškodbo«. Šele nato podpišite prevzem. Brez tega ne moremo upoštevati morebitnih reklamacij.
Napačna ali nepopolna pošiljka
Če ob odprtju paketa ugotovite, da je bila dostavljena napačna ali nepopolna pošiljka, nas kontaktirajte takoj po prejemu na info@komforno.si.
Izdelek je potrebno vrniti v originalni embalaži, na paleti in z deklaracijo. Kupec je odgovoren za zmanjšanje vrednosti blaga, ki je posledica neprimernega ravnanja, razen tistega, ki je potreben za ugotovitev narave, lastnosti in funkcionalnosti izdelka (člen 77, odstavek 5 ZVPot).
Prizadevamo si, da vse naročene izdelke dobavite v enem paketu. Če to ni mogoče, si pridržujemo pravico do dostave v več pošiljkah.