Enostranska odpoved pogodbe
Enostranska odpoved pogodbe
Kupec ima pravico, brez navedbe razloga, enostransko odpovedati pogodbo, sklenjeno na daljavo, v roku 14 dni. Rok 14 dni začne teči od dneva, ko je blago predano kupcu ali tretji osebi, ki jo je kupec določil in ni prevoznik. Če je kupec naročil več izdelkov z enim naročilom, dostava pa je izvedena ločeno, rok začne teči od dneva dostave zadnjega izdelka.
Zakon o varstvu potrošnikov, ZVPot - Uradni list RS, št. 91/2019 - Članek 54 (Pravo do odstopa od pogodbe / Odstop od pogodbe na daljavo):
- Potrošnik ima pravico odstopiti od pogodbe v 14 dneh, razen če je blago izdelano po njegovih posebnih zahtevah ali jasno prilagojeno njegovim potrebam.
- To pomeni, da ni pravice do vračila ali odstopa pri personaliziranih izdelkih.
Da bi kupec uveljavil pravico do enostranske odpovedi pogodbe, mora najkasneje v 14-dnevnem roku posredovati pisno, nedvoumno izjavo o odpovedi pogodbe na enega od naslednjih načinov:
• po pošti na naslov: Komforno d.o.o., Ul. E. i G. Legenstein 2, 40000 Čakovec
• elektronsko pošto na naslov: info@komforno.si
V izjavi je potrebno navesti ime in priimek, naslov, telefonsko številko ali e-poštni naslov. Kupec lahko, ni pa dolžan, uporabi obrazec za enostransko odpoved pogodbe, ki ga lahko izpolni in pošlje preko e-pošte. Komforno d.o.o. bo brez odlašanja potrdil prejem izjave z elektronsko pošto.
Če kupec ni bil obveščen o svoji pravici do enostranske odpovedi pogodbe, ta pravica preneha 12 mesecev po izteku rednega 14-dnevnega roka. Če je obvestilo o pravici kupec prejel kasneje, znotraj tega obdobja, pravica preneha 14 dni po prejemu tega obvestila.
Kupec je dolžan blago vrniti ali ga predati Komforno d.o.o. brez nepotrebnega odlašanja, najkasneje v 14 dneh od dneva, ko je poslal izjavo o odpovedi. Neposredne stroške vračila blaga nosi kupec. Povračilo sredstev bo izvedeno na enak način, kot je bila izvedena plačila, brez odlašanja in najkasneje v 14 dneh od prejema vrnjenega blaga oziroma prejema dokazila o vračilu – glede na to, kar nastopi prej. Pomembno: povračila za plačila s karticami se izvajajo s posredovanjem zahtevka banki, pri čemer čas izplačila ni odvisen od Komforno d.o.o., temveč od procesov banke in kartičnega sistema.
Prenesite obrazec za enostransko odstop od pogodbe (PDF)
Izvensodno reševanje sporov
S posebnimi predpisi Evropske unije z dne 15. februarja 2016 je mogoče spore, povezane s spletno trgovino, reševati preko platforme za spletno reševanje sporov (ODR), do katere lahko dostopate preko naslednje povezave:
https://consumer-redress.ec.europa.eu/index_hr
Če med spletnim nakupom v EU naletite na težave (npr. okvarjen izdelek, nemogočnost zamenjave izdelka ipd.), lahko svoj pritožbeni postopek pospešite in poenostavite z uporabo te platforme. Spletna platforma za reševanje sporov omogoča evropskim potrošnikom in trgovcem, da rešujejo spore, tako domače kot čezmejne, v zvezi z internetno prodajo. To se izvaja z napotitvijo spora na nacionalna telesa za alternativno reševanje sporov, ki so povezana s platformo in jih države članice izberejo glede na kakovostne kriterije.
Glavne značilnosti platforme:
Platforma je prilagojena uporabnikom in je dostopna z vseh vrst naprav. Potrošniki lahko na platformi izpolnijo obrazec za pritožbo v treh preprostih korakih. Platforma uporabnikom omogoča, da celoten postopek reševanja spora opravijo preko interneta. Platforma je večjezična. Na voljo je tudi storitev prevajanja kot pomoč pri sporih, ki vključujejo stranke iz različnih evropskih držav.