Vračila in reklamacije
Vračilo izdelka
Kupec ima pravico do vračila blaga v naslednjih primerih:
• dostava blaga, ki ni bilo naročeno,
• dostava blaga z napako ali poškodbami, ki niso nastale med prevozom,
• drugi primeri v skladu z zakonodajnimi določili.
Zakon o varstvu potrošnikov, ZVPot - Uradni list RS, št. 91/2019 - Članek 54 (Pravo do odstopa od pogodbe / Odstop od pogodbe na daljavo)
- Potrošnik ima pravico odstopiti od pogodbe v 14 dneh, razen če je blago izdelano po njegovih posebnih zahtevah ali jasno prilagojeno njegovim potrebam.
- To pomeni, da ni pravice do vračila ali odstopa pri personaliziranih izdelkih.
1. VRAČILO IZDELKA
Če iz kateregakoli razloga niste zadovoljni z izdelkom, imate pravico do vračila v roku 14 dni od dneva prejema izdelka.
Izdelek je potrebno vrniti v originalni embalaži, na paleti in z deklaracijo. Kupec je odgovoren za vsako zmanjšanje vrednosti blaga, ki je posledica rokovanja z izdelkom, razen tistega, ki je bilo potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in funkcionalnosti izdelka (člen 77, odstavek 5 Zakona o varstvu potrošnikov).
2. STROŠKI VRAČILA IZDELKA
Povračilo sredstev bo izvedeno po prejemu in pregledu vrnjenega blaga v našem skladišču. Takrat bomo sprožili zahtevek za povračilo sredstev, vendar je rok za vračilo odvisen od banke uporabnika. Na hitrost končne izplačila po sprožitvi vračila nimamo vpliva.
Reklamacije
Prosimo vas, da reklamacije prijavite na e-naslovreklamacije@komforno.si. Izpolnite OBRAZEC ZA SPLETNO PRIJAVO REKLAMACIJEin ga skupaj s fotografijami poškodb oziroma pomanjkljivosti pošljite na navedeni e-naslov. Reklamacije je mogoče uveljavljati v roku 24 mesecev od dneva prevzema blaga.
1. ODGOVORNOST ZA MATERIJALNE POMANJKLJIVOSTI
Prodajalec je odgovoren za materialne pomanjkljivosti izdelka v skladu z določbami Zakona o obligacijskih razmerjih (členi 400–422).
V skladu s temi določbami:
Prodajalec odgovarja za materialne pomanjkljivosti izdelka, ki so obstajale v trenutku prenosa tveganja na kupca, ne glede na to, ali je prodajalec vedel za te pomanjkljivosti ali ne. Prav tako je prodajalec odgovoren za materialne pomanjkljivosti, ki se pojavijo po prenosu tveganja na kupca, če so povzročene z razlogi, ki so obstajali že pred tem.
Pomanjkljivost obstaja v naslednjih primerih:
• če stvar nima potrebnih lastnosti za svojo redno uporabo ali za promet;
• če stvar nima potrebnih lastnosti za posebno uporabo, za katero jo kupec nabavlja, in je bila ta uporaba prodajalcu znana ali mu je morala biti znana;
• če stvar nima lastnosti in značilnosti, ki so bile izrecno ali tiho dogovorjene oziroma predpisane;
• če je prodajalec predal stvar, ki ni enaka vzorcu ali modelu, razen če sta bila vzorec ali model prikazana samo za informacijo;
• če stvar nima lastnosti, ki običajno obstajajo pri drugih stvareh iste vrste in ki jih je kupec lahko upravičeno pričakoval glede na naravo stvari, še posebej ob upoštevanju javnih izjav prodajalca, proizvajalca in njihovih predstavnikov o lastnostih stvari (reklame, označevanje ipd.);
• če je stvar nepravilno montirana, pod pogojem, da je montaža del pogodbe o prodaji;
• če je nepravilna montaža posledica pomanjkljivosti v navodilih za montažo.
Če je kupec na podlagi izjav proizvajalca ali njegovih predstavnikov pričakoval določene lastnosti izdelka, se pomanjkljivost ne upošteva, če prodajalec ni vedel ali ni smel vedeti za te izjave, ali če so bile te izjave ovržene pred sklenitvijo pogodbe oziroma če niso vplivale na odločitev kupca o sklenitvi pogodbe.
Prodajalec ni odgovoren za pomanjkljivosti, ki so bile kupcu znane ob sklenitvi pogodbe ali mu niso mogle ostati neznane.
Pomanjkljivosti, ki jih lahko povprečna, skrbna oseba s primernim znanjem in izkušnjami z iste stroke zlahka opazi pri običajnem pregledu izdelka, se štejejo za pomanjkljivosti, ki jih kupec ne more šteti za neznane.
Kupec je dolžan čim prej opraviti običajen pregled prejetega izdelka v skladu z običajnimi postopki ter o vidnih pomanjkljivostih obvestiti prodajalca v roku osmih dni, sicer izgubi pravico iz naslova teh pomanjkljivosti.
Če je pregled opravljen v prisotnosti obeh strani, je kupec dolžan takoj prodajalcu sporočiti morebitne pripombe na vidne pomanjkljivosti, sicer izgubi pravico, ki iz tega naslova izhaja.
Če je pomanjkljivost manjša, kupec nima pravice do odpovedi pogodbe, ohranja pa druge pravice v zvezi z odgovornostjo za materialne pomanjkljivosti, vključno s pravico do odškodnine.
Stroške odprave pomanjkljivosti in zamenjave izdelka brez pomanjkljivosti krije prodajalec.
2. PRIPOMBE IN PRITOŽBE
V skladu s členom 10 Zakona o varstvu potrošnikov vam spletna trgovina komforno.si (Komforno d.o.o.) omogoča, da svoje pisne pritožbe v zvezi s spletnim nakupom pošljete na e-naslov: reklamacije@komforno.si. Na vse vaše pripombe in pritožbe bomo odgovorili v roku najkasneje 14 dni..